Viatge a Roma - 1r de Batxillerat

Els alumnes de primer de batxillerat han fet una excursió a la ciutat eterna de Roma! Durant uns dies, han pogut conèixer la història i la cultura d'aquesta ciutat mil·lenària.

Han visitat el Coliseu, l'Arc de Constantí i La Boca de la veritat, entre molts altres llocs emblemàtics. També han tingut temps per gaudir de la deliciosa gastronomia italiana i passejar pel pintoresc barri de Trastevere.

Aquesta experiència ha estat inoblidable per als nostres alumnes, ja que han après molt sobre la història i la cultura d'Itàlia. Sens dubte, aquest viatge els ha ajudat a créixer personalment i acadèmicament.

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes per haver aprofitat al màxim aquesta oportunitat única. Esperem que aquests sigui només el primer d'una llarga llista de viatges i experiències que els esperen en el futur!